Állerlaatste verslag! - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Mieke Cranenbroek - WaarBenJij.nu Állerlaatste verslag! - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Mieke Cranenbroek - WaarBenJij.nu

Állerlaatste verslag!

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

29 November 2014 | Nederland, Deurne

Hier issie dan eindelijk. Na vele malen aandringen (en nu met een goede reden) mijn allerlaatste verslag over mijn avontuur in Ghana!

De reden dat ik nu mijn allerlaatste verslag pas maak, is omdat ik nu pas al het geld heb besteed.
In de tijd dat ik in Ghana was heb ik veel nagedacht waar ik het ingezamelde geld aan zou kunnen besteden. Ik heb toen stuwbanden gekocht voor in het ziekenhuis en ik heb 2 watertanks neer laten zetten bij de dovenschool, waarbij ik allebei stage liep.
Maar ondanks deze aankopen, had ik nog erg veel geld over die ik nog goed wilde besteden. Ik heb hier een hele tijd over nagedacht omdat ik niet wilde dat het geld ergens terecht kwam, waar er niet iets zinvols mee werd gedaan. Daarom ben ik op zoek gegaan naar goede doelen.
Uiteindelijk ben ik uitgekomen op de doelen: SOS Kinderdorpen & Het Wereld Natuur Fonds.

Waarom heb ik voor deze 2 doelen gekozen?
Ik heb voor deze doelen gekozen omdat ik met SOS Kinderdorpen een kind (en zijn/haar dorp) financieel kan ondersteunen zodat zij een goede toekomst krijgen.
Voor het WNF heb ik gekozen omdat ik in Ghana heb gezien hoe ongelooflijk mooi de natuur daar is (voornamelijk dan de National Parken/Mole National Park Guinea Savannah Woodland).

Door deze keuze van 2 doelen, kan ik ruim 6,5 jaar donor zijn van deze 2 stichtingen met het ingezamelde geld, waar jullie aan mee helpen geholpen! Waarvoor grote dank!!

Ook kan ik met deze keuze mijn avontuur in Ghana nu afsluiten.
Ik wil iedereen bedanken voor de steun die ik gekregen heb, voor het lezen van mijn verhalen en de leuke reacties daarvan en voor alle kleren/zegels/bonnetjes die ik van iedereen gekregen heb. Jullie zijn top!

Dank voor alles!
Liefs, Mieke

  • 29 November 2014 - 18:02

    Ylse:

    Heel goed Mieks! Fijn dat je het nu kan afsluiten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Hoi allemaal! Vanaf nu kunnen jullie allemaal meegenieten van alle avonturen die wij in Ghana zullen gaan beleven! Enjoy! Liefs Mieke

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 2548
Totaal aantal bezoekers 12195

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 07 Juni 2014

Ghana

Landen bezocht: