Aftellen.... - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Mieke Cranenbroek - WaarBenJij.nu Aftellen.... - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Mieke Cranenbroek - WaarBenJij.nu

Aftellen....

Blijf op de hoogte en volg Mieke

21 Januari 2014 | Nederland, Deurne

Het aftellen is begonnen.... over precies 19 nachtjes zullen Susanne, ik en nog 8 andere studenten vertrekken naar Ghana.. En we vinden het spannend!
Maar natuurlijk hebben we er ook ontzettend veel zin in. Nieuwe uitdagingen, nieuwe avonturen en een nieuwe cultuur...

De meeste zullen ook wel weten dat Susanne en ik bezig zijn geweest om geld in te zamelen. Dit hebben wij gedaan door middel van kleding in te zamelen (we zitten inmiddels al op 2380 kilo en we zijn nog steeds aan het inzamelen!), het verzamelen van emballagebonnetjes en de sponsoractie van Plus Rijsemus. Met het bedrag wat wij hiermee hebben opgehaald kunnen we veel dingen kopen die noodzakelijk zijn in het ziekenhuis in Ghana waar Susanne en ik stage zullen gaan lopen.

Susanne en ik zullen in een klein rustig dorpje in Ghana gaan wonen, genaamd Golokuati. en werken in Kpandu, 17 km verderop.

Wij zullen jullie vanaf hier op de hoogte houden van wat er allemaal gebeurd en wat we meemaken.

Enjoy!
Liefs Mieke

• 22 Januari 2014 - 09:41

Debbie:

Hee meid! Heel heel erg veel plezier! Ik zie de verhalen wel verschijnen. Maar ook mijn droom een beetje waar!

Liefs Debbie

• 23 Januari 2014 - 21:11

Mieke Cranenbroek:

Thanks Debbie! Seund dat je er zelf niet meer bij bent...

• 26 Januari 2014 - 19:38

Brigitte Snoek:

Hoi Mieke en Susanne,
    Wens jullie alvast een hele goed en veilige reis.
    Zie jullie verhalen graag tegemoet.
    Enjoyyyyy jullie stage.
    Groet Brigitte