Nog een paar uur... - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Mieke Cranenbroek - WaarBenJij.nu Nog een paar uur... - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Mieke Cranenbroek - WaarBenJij.nu

Nog een paar uur...

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

08 Februari 2014 | Nederland, Deurne

Daar zit je dan.. je laatste avondje, voor 4 maanden, met vriendlief op de bank. Lekker tapasjes maken, wetende dat het de komende maanden voornamelijk rijst zal zijn.
De koffers staan klaar, en de spanning begint nu toch wel vort te komen...

Nog een aantal uurtjes en waarschijnlijk een slapeloze nacht wachten en we zijn al onderweg! Op naar de zon :)

Gister afscheid genomen van mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes, en vandaag van mijn lieve familie, die ik allen erg zal gaan missen...
Het wordt een spannende tijd, maar ik krijg er steeds meer zin in!!
Mijn volgende verslag zal vanuit Ghana zijn.
People, tot over 4 maanden!

X

  • 08 Februari 2014 - 22:22

    Marlou Douven:

    Hoi oud buurmeisje,

    Heel veel succes en plezier de komende maanden in Ghana. Super stoer dat je deze reis gaat maken!
    Geniet ervan!!

    Groetjes Marlou,

  • 08 Februari 2014 - 22:49

    Claudia:

    Hee Mieke!!
    Heel veel plezier in Ghana!! De spanning is er nu en die blijft de eerste weken in ghana ook nog wel.
    Maar voordat je het weet zit je weer samen op de bank echt waar!!
    En dan denk je teryg aan de geweldige tijd!!
    Heel veel plezier! En geniet van alle kleine, mooie minder leuke en geweldige momenten die je gaat mee maken!!
    Liefs Claudia
    p.s ik ga je volgen;)

  • 08 Februari 2014 - 23:11

    Gemke:

    Lieve mieke,

    Ooh spannend, nog even en dan zit je gewoon in de lucht op weg naar een hele mooie ervaring. Super hoe jij hier mee omgaat en dat je af en toe oom gewoon aangeeft dat je het spannend vind en iedereen om je heen gaat missen. Maar dit is begrijpelijk maar zoals ik iedere keer al gezegd heb ik weet dat jij dit kunt en dat jij met een top gevoel en verhalen terug komt en tegen ons zegt ( ja, ik ga weer terug).

    Meiisie geniet nog even van je paar uurtjes in Nederland en probeer toch maar wat uurtjes te slapen. En dan zie ik jou over vier weken weer in Nederland kunnen we weer gezellig kletsen, biertjes drinke. ,borrelen.etc.


    Ik pas ook wel op je mannetje!!..



    Dikke knuffel en heeeeeeeeeeeeel veeeeeel plezier( wel opjezelf passen) xxxjes veel liefs gemke

  • 08 Februari 2014 - 23:13

    Gemke:

    Hoow ik bedoelde natuurlijk 4 maanden.

  • 09 Februari 2014 - 12:21

    Yvonne Moors:

    Hoi Mieke,
    Ik wens je een leerzame en te gekke tijd toe in Ghana.
    Dit neemt niemand je meer af, geniet ervan.
    Groetjes Yvonne en de rest van de familie.

  • 09 Februari 2014 - 21:03

    Tineke:

    Hey Mieke!

    Waarschijnlijk ben je nu al een heel eind op reis of ben je er zelfs al ;)
    We willen je heel veel succes, maar bovenal ook veel plezier wensen in het verre Ghana! Maak er een mooie tijd van en we zien de verhalen (en foto's)) graag tegemoet!

    Groetjes Tineke en Daan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Hoi allemaal! Vanaf nu kunnen jullie allemaal meegenieten van alle avonturen die wij in Ghana zullen gaan beleven! Enjoy! Liefs Mieke

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 12169

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 07 Juni 2014

Ghana

Landen bezocht: